tjena alla byggisar..
Nu när sommaren är här tänkte jag passa på att isolera min vind över utbyggnaden,jobbar själv på isover så jag har kommit över ett par pallar fyllupp lite billigt;)

vinden är jättetrång och jag har provat krypa in med en säck för hand men det känns väldigt väldigt besvärligt..

Är det nån som vet om det finns sprutmaskin att hyra nånstanns?? eller nån firma i 042 trakten som kan spruta min isolering bara stå med maskin?

Tacksam för svar:) Anders
 
Kanske någon av dom här vill hyra ut en maskin?? tror dock att dom vill sälja på dig isolering också.. kanske köpa en del av dom + hyra maskin, sen blåsa på extra med det du kommit över billigt?

http://www.gulasidorna.se/query?wha...strict_name=helsingborg&advanced=&ax=

Alternativet är kanske nån form av spånsug? köpa och sedan sälja på blocket..

kolla på Cramo dom kanske hyr ut annars..

normalt brukar man få hyra maskin av den man köper isoleringen av.. :-/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.