tjena alla byggisar..
Nu när sommaren är här tänkte jag passa på att isolera min vind över utbyggnaden,jobbar själv på isover så jag har kommit över ett par pallar fyllupp lite billigt
vinden är jättetrång och jag har provat krypa in med en säck för hand men det känns väldigt väldigt besvärligt..
Är det nån som vet om det finns sprutmaskin att hyra nånstanns?? eller nån firma i 042 trakten som kan spruta min isolering bara stå med maskin?
Tacksam för svar

Anders