E erraboy #1 Medlem · Västra Götaland · 48 inlägg 10 maj 2013 18:42 erraboy Medlem Västra Götaland 48 inlägg 10 maj 2013 18:42 #1 [SUP]Hejsan alla glada. Sitter i idag i ett hus från 1966 på västkusten och tänkte isolera kall vinden och även isolera vinden längst upp på huset som jag inte vet vad den kallas ??? Får ta stegen upp och gå igenom en lucka för att komma ner där. Frågan är får man isolera en kall vind ? Kall vinden ser ut som nedan [/SUP]http://www.ladda-upp.se/bilder/yzgrpabysqcgd/ Tips och råd gärna !
[SUP]Hejsan alla glada. Sitter i idag i ett hus från 1966 på västkusten och tänkte isolera kall vinden och även isolera vinden längst upp på huset som jag inte vet vad den kallas ??? Får ta stegen upp och gå igenom en lucka för att komma ner där. Frågan är får man isolera en kall vind ? Kall vinden ser ut som nedan [/SUP]http://www.ladda-upp.se/bilder/yzgrpabysqcgd/ Tips och råd gärna !