F Freia08 #1 Medlem · skåne · 36 inlägg 6 jan 2012 18:05 Freia08 Medlem skåne 36 inlägg 6 jan 2012 18:05 #1 Jag har en inglasad balkong. Hur kan man göra den lite mer issolerad. Vinden/kylan kommer mellan fönsterpertierna då de är skjytbara fönster...
Jag har en inglasad balkong. Hur kan man göra den lite mer issolerad. Vinden/kylan kommer mellan fönsterpertierna då de är skjytbara fönster...