8 878 läst ·
2 svar
9k läst
2 svar
Nyckelskåp?
Hej!
Jag och sambon har nu insett att vi behöver ett nyckelskåp till alla nycklar som ligger och skräpar! Såå, jag satte mig och sökte på Internet, men inte hittat något som känns bra!
Så nu tänkte jag om det var någon här som har något tips om en bra hemsida som har snygga, stilrena nyckelskåp? Alla tips är välkomna!
Tack för hjälpen på förhand! //Suzz
Jag och sambon har nu insett att vi behöver ett nyckelskåp till alla nycklar som ligger och skräpar! Såå, jag satte mig och sökte på Internet, men inte hittat något som känns bra!
Så nu tänkte jag om det var någon här som har något tips om en bra hemsida som har snygga, stilrena nyckelskåp? Alla tips är välkomna!
Tack för hjälpen på förhand! //Suzz
Produkter som diskuteras: "Nyckelskåp"
Nyckelskåp
Nyckelskåp är perfekta för att organisera och säkra alla dina nycklar på en central plats. Dessa skåp kommer i en mängd olika storlekar och stilar, och de kan rymma allt från ett fåtal nycklar till flera hundra.
Läs mer
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Vi har satt upp en rad lite mindre snygga krokar i groventrén (vi går in och ut där mest). Skåp gick bort rätt fort då vi har nyckelband mm hängande i våra nycklar och dörren till ett skåp inte skulle gå att stänga då. Sen ser man lätt den nyckel man söker!
/FlitigaLisa
/FlitigaLisa
Klicka här för att svara