Kanon kjempet! Snyggt.

Dock en fråga: Jag kan se att du ej har ngn list mellan bröstpanel och trä som håller i trappan. Hur gjorde du "snittet" rent och fint?
 
Det var min sambo som sågade panelen så snyggt ;) det blev några små glipor men det fixade jag med latexfog. Vi tänkte sätta en kvartslist först men det blev så bra latexfogen så vi behövde inte det.
 
Jättefint! :D
 
Oj vilken skillnad! Det blev ett supersnyggt resultat!!! :-)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.