Jag har varit i kontakt med dom ang leverans till Sverige. Det kostar 500 DKK (ialla fall för mig som bor i Helsingborg).
Vi har varit i en av möbelaffärerna i Danmark och tittat...de har jättefina och prisvärda möbler.
Lena
Jag har varit i kontakt med dom ang leverans till Sverige. Det kostar 500 DKK (ialla fall för mig som bor i Helsingborg).
Vi har varit i en av möbelaffärerna i Danmark och tittat...de har jättefina och prisvärda möbler.
Lena
Lena!
Fick du någon uppfattning om du skulle kunna beställa på telefon och få faktura alt. betala vid hemkörning (som IKEA) eller måste man till Danmark för att köpa och betala och efter det så fraktar dom möblerna till kunden för 500 Dkr ???
Har tittat lite noggrannare på hemsidan och dom verkar ju ha superfina möbler till OK priser
Detta svar fick jag från ILVA när jag mailade och frågade om leverans till Sverige:
Hej Lena....
I kan godt få fragtet ting til Helsingborg kommune. Det koster 500.- dkk og vi kører hver onsdag. I kan bare runge ind og bestille varerne på 45 88 29 00
Tack för svaret jag får maila och fråga men jag misstänker att det blir knivigare hon skriver ju att dom kör själv så det kanske bara är inom närområdet och dit får man väl räkna Helsingborg, iaf. om man som jag bor en bra bit norr om Sthlm.