Roseanna (och ni andra som vet),

Du skrev detta om wallies:

"Istället för bård kan man sätta upp wallies. Lätta att flytta runt eller byta ut när barnen växer upp och behoven ändras - vilket det garanterat gör! "

Ursäkta en okunnig, men vad är wallies egentlien? Jag fick för mig att det var som frimärken ungefär, alltså något man klistrar fast och inte så gärna flyttar/tar bort. Kan de flyttas är det ju mycket bättre (inte bara barnen lär tröttna)...

Hoppas på svar så att jag får lära mig något nytt!

/Amle.

Amle skrev:
Roseanna (och ni andra som vet),

Du skrev detta om wallies:

"Istället för bård kan man sätta upp wallies. Lätta att flytta runt eller byta ut när barnen växer upp och behoven ändras - vilket det garanterat gör! "

Ursäkta en okunnig, men vad är wallies egentlien? Jag fick för mig att det var som frimärken ungefär, alltså något man klistrar fast och inte så gärna flyttar/tar bort. Kan de flyttas är det ju mycket bättre (inte bara barnen lär tröttna)...

Hoppas på svar så att jag får lära mig något nytt!

/Amle.

Du kan läsa om wallies på länken nedan (titta under rubriken "vad är wallies"). Jag har själv satt upp wallies i min dotters rum. Hon har inte tröttnat på dom ännu så jag har inte testat att ta bort dom. När man tar bort wallies är det bara att blöta dom igen och ta bort från ytan.
http://www.wallies.se/

Gojan skrev:
Vi målade rosa (stora tjejens önskemål) i barnens rum och sen gjorde min fru dessa fondmålning på en vägg.

Så här blev det i stora tjejens rum:
[bild]

och lilltjejens
[bild]

/Gojan
Men åååååå så snyggt! Vad roligt att göra det där lilla extra i ett rum, som ingen annan har...tills nu ;)
Super snyggt!

/Gammelmormor

Jag kan bara rekommendera Sandbergs "Kaspar och Saga"-kollektionen. Finns inte en enda ful tapet där...

Vilken kul sida Linska :), där fanns ju 'mina' favoritkatter med ;), som det iof. aldrig blev nåt av med, men tack och lov för det idag, annars hade de fått ha de där exklusiva gosedjuren på väggen tills de flyttar hemifrån ;)

MVH//Christina.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.