6 683 läst ·
6 svar
7k läst
6 svar
Rosa tapet, vilken?
Jag vet att jag någonstans har sett en jättefin tapet som var rosa med "medaljong"-mönster i lite "blänkande" stuk. Svårt att förklara. Tror även att jag har sett den i turkost. Men jag kan inte komma ihåg vart jag sett den, det kan ha varit i någon tidning. Nu är jättesugen på att ha den som fondvägg i köket på en ganska kort vägg! Kan inte få tapeten ur tankarna.
Är det någon som har en susning om vilken jag talar om? Isåfall vad heter den? Har kollat på Borås Tapeter och ECO's hemsida, men har inte hittat den där.
Mycket tacksam för svar
Är det någon som har en susning om vilken jag talar om? Isåfall vad heter den? Har kollat på Borås Tapeter och ECO's hemsida, men har inte hittat den där.
Mycket tacksam för svar
Jag tror jag vet vilken du menar!
Den är urläcker! Jag har tapetproverna hemma just nu (hela boken). Funderar på att sätta den rosa i ett av barnrummen som en fondvägg, då jag är för feg för att sätta den någon annanstans i huset... 
Det är Intrade "Grand Cru Classè", art.nr 360202. Den är 106 meter bred och säljs per meter (kostar 110 kr/m).
Hoppas det var rätt!

Det är Intrade "Grand Cru Classè", art.nr 360202. Den är 106 meter bred och säljs per meter (kostar 110 kr/m).
Hoppas det var rätt!
Klicka här för att svara