Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    Nykomling Medlem: Jan 2012
    Län: NT

Tips til innredning av rektangulær stue

Heisann!

Jeg kjøpte for en stund siden min første leilighet og synes det er utrolig vanskelig å innrede stuen. Jeg er en gutt i tjueårene som bor alene og ønsker en ren og maskulin stil (uten at det blir tacky). Legger ved bilde av planløsningen, ønsker å dele rommet i to med en spiseromsdel og en sofakrok. På den ene langsiden er det peis med murvegg (som følger veggen, stikker ikke ut). Har utrolig fin utsikt så ønsker at den også blir utnyttet på best mulig måte! Døren går ut til verandaen.

Håper noen kan gi meg noen gode tips da jeg sliter med å finne en god løsning på plassering av møblene siden rommet er ganske smalt! Kan legge ved bilder av selve stuen sånn som den er i dag om dette hjelper!
    Klicka på bilden för en större version

Namn:	stue.jpg
Visningar:	8
Storlek:	26.0 KB
ID:	56524  

2.    länk #2
    thomasxs avatar
    Forumgud Medlem: Dec 2004
    Län: VG

Var är köket?

3.    länk #3
    Nykomling Medlem: Jan 2012
    Län: NT

Kjøkkenet er ut døren nede i venstre hjørne. Planskissen er kun av stuen (jeg har ikke åpen løsning, kjøkkenet er et eget rom).

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
idag 13:17
johan_mlg
igår 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42
Marlene Eskilsson
19 maj 09:42