1 643 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
IE10 - buggar
Har upptäckt att enter inte funkar i IE10 när jag ska svara i trådar.
Trycker F12 och väljer browsermode IE9 så funkar det som det ska.
Trycker F12 och väljer browsermode IE9 så funkar det som det ska.
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
Jo, det är tyvärr ett känt problem och vi måste vänta på att vår leverantör av forummjukvaran fixar buggen. Förhoppningsvis så kommer dom göra det ganska snart och då lägger vi ut fixen på Byggahus direkt. 
Bästa svaret
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nu ska det funka.
Klicka här för att svara