Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    Nykomling Medlem: May 2007
    Län: Skåne

Någon som byggt eller känner till GRENGE AB?

Hej.

Jag funderar på att bygga med ett husföretag som heter GRENGE AB.
    Jag undrar om det är någon som har byggt med dem eller känner till dem?
    De finns i Smedjebacken-Dalarna.
    Webadress: http://www.grenge.se/

Tack på förhand,

GUS.

2.    länk #2
    Nykomling Medlem: May 2007

Ingen....?

Ingen......?

Någon som bor i Ludvika-Smedjebacken trakten kanske.....

3.    länk #3
    Fullvärdig medlem Medlem: Apr 2007
    Län: dalarna

ett hus

Jag har sett att de satt upp ett hus strax utanför Ludvika (Laggarudden) och det såg fint ut iallafall.

/ATW

4.    länk #4
    Nykomling Medlem: Feb 2010

Grenge

Hej.

Jag funderar också på att anlita Grenge.

Skulle uppskatta information om detta företag.

Vänligen,

Alfabeta.

5.    länk #5
    Junior medlem Medlem: Jul 2009
    Län: skåne

Grenge

Hej igen!

Nu har jag kommit en bra bit på väg med GRENGE. Jag vill fortfarande höra om det är någon som vill dela med sig av sina erfarenheter om GRENGE. Jag är fortfarande osäker på om jag skall gå vidare med dem?

Mvh,

Rebmic.

6.    länk #6
    Nykomling Medlem: Feb 2007

Har ju inte funnits så länge ...Bolaget bildat januari 2008 enligt ratsit..

7.    länk #7
    Moderator Medlem: Feb 2005
    Län: Stockholm

Tittar man på allabolag.se så ser man dels att de verkar ha byggt typ ett eller möjligen två hus under 2008. Deras VD är verksam i en stor mängd företag inom varierande brancher, ex "skin care".

8.    länk #8
    Maveric77s avatar
    Fullvärdig medlem Medlem: Jan 2010

Jag har ingen erfarenhet av dem själv, men i nuläget har dom tre ansökningar om betalningsföreläggande och två skulder till skattmasen...! Lite varning kanske?

Kollade en kreditsajt...!

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
idag 19:30
Marlene Eskilsson
idag 13:17
johan_mlg
igår 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42