Vi har också valt bort kaklet.... Kommer dock vänta med att leta efter något tills huset kommit så vi kan köpa det med en gång och med rätt mått. Har inte bestämt oss för om vi skall ha kakel eller tapet + glasskiva.
Vi har också valt bort deras kakel och ska i dagarna iväg och leta det kakel vi vill ha. Eftersom ni också byggt i Västernorrland, var köpte ni kaklet?
Kommer aldrig ihåg vad Affären heter men den ligger på heffnersvägen. Kakel proffs?? Kakelcentrum?? Nått i den stilen
Nykomling
Medlem: Oct 2006
Län: kronobergslän
hej igen. Mycket fint ni har fått det saraochmagnus. Måste säa att bra smak det har ni jag älskar verkligen tapeten ni har ovanför soffan. vad heter den eller rättare sgat vad är det för märke.
Junior medlem
Medlem: Apr 2007
Län: västernorrlandslän
Märke...
Oj vilken svår fråga... Jag som brukar ha koll på det mesta... Köpte bara en rulle så jag nåterade inte vad den hette... Fanns på Fresks i Sundsvall. Men det finns ju så många snygga tapeter att välja mellan så det blir nog inga svårigheter för er.... Kul att du tycker att det var snyggt. Inte så många som sagt nått om det. Endera delen har vi en väldigt udda smak eller så är det ingen som tycker att det är nå speciellt...
Kul med lite feedback... Även negativ feedback är välkommen...
Vi har byggt på Alnö i Sundsvall. Vår säljare hette Jörgen Backlund.
Vart bygger du/ni? och vilket hus?
Vi bygger en Kalmar ute i Kvissleby! Leverans v36 så det är en bit kvar dit.
Har ni ngn mail eller så? släng iväg ett mail till mig på robert@lindhaga.com!