Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    andreasbengtssons avatar
    Nykomling Medlem: Apr 2011
    Ålder: 29
    Län: Skåne

1900-tals hus

Himma ve

Sovrum

TV rum

Kök

Matplats

Vitvaror/vinkyl

Sjukt tråkig utsida

Tråkig trädgård

Tråååååååkigt

På gång att bli bättre
    Happ, hur gör jag nu då? :/

2.    länk #2
    Racemans avatar
    Forumgud Medlem: Mar 2009
    Län: Stockholm

Allt det som ser trååååkigt ut idag kommer att bli jääättefint när du låtit tiden verka lite.

3.    länk #3
    andreasbengtssons avatar

Allt det som ser trååååkigt ut idag kommer att bli jääättefint när du låtit tiden verka lite.
    Aaa de stämmer antar jag Håller på för fullt här hemma nu när man har tid och är ledig, slänger upp lite bilder när de ser lite bättre ut efter helgen

4.    länk #4
    andreasbengtssons avatar

Måndag kommer spa´et.. Fredag kommer gräset på rulle sen börjar de likna nått

5.    länk #5
    andreasbengtssons avatar

Trädgård klart...

Senast redigerad av andreasbengtsson 2011-06-15 06:48

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
idag 13:17
johan_mlg
igår 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42
Marlene Eskilsson
19 maj 09:42