Hej Såg att byggmax bara hade 5200 nät inne där jag bor. Funkar det på en platta 12cm tjock som ska vara ett garage för bilar? Vilka andra leverantörer av nät finns det? Helst i närheten av växjö.
Hornbach hade tidigare bra pris på 6150-nät. Jag skulle inte lägga det klenare nätet...
Ok ska spana in dem.. är 6150 jag tittat på innan med men såg nu att de inte hade de kvar här :/ edit: hornbach finns inte i växjö..
danielr112 skrev: Hej Såg att byggmax bara hade 5200 nät inne där jag bor. Funkar det på en platta 12cm tjock som ska vara ett garage för bilar? Vilka andra leverantörer av nät finns det? Helst i närheten av växjö. Varför gjuta så tjockt om du ska ha så lite armering? Kolla in: http://www.celsa-steelservice.com/sv...roschyrer.aspx Kolla plattor på mark. Du kan gå på exemlen som finns där. Mats
Hmm hittat 5150 nät på beijer nu. borde funka bättre och med 10cm platta. Exempel? Hänger inte riktigt med på vart du ser exemplena i den pdfen? (Har förmodligen missat det men du får gärna peka ut vart)
Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)