Hejsan gott folk
Ska lägga klinker på betong plattan, men det finns några svackor i plattan som jag skulle jämnat ut.
Vad skall man använda då? och hur går man tillväga? är det flytspackel man ska hälla i svackorna eller?
Ha det.
 
T
Japp, flytspackel över hela golvet gör susen!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.