U unoarne #1 Medlem · 31 inlägg 28 mar 2008 11:04 unoarne Medlem 31 inlägg 28 mar 2008 11:04 #1 Hejsan gott folk Ska lägga klinker på betong plattan, men det finns några svackor i plattan som jag skulle jämnat ut. Vad skall man använda då? och hur går man tillväga? är det flytspackel man ska hälla i svackorna eller? Ha det.
Hejsan gott folk Ska lägga klinker på betong plattan, men det finns några svackor i plattan som jag skulle jämnat ut. Vad skall man använda då? och hur går man tillväga? är det flytspackel man ska hälla i svackorna eller? Ha det.
T tank77 #2 Allvetare · Skåne · 6 162 inlägg 28 mar 2008 17:39 tank77 Allvetare Skåne 6 162 inlägg 28 mar 2008 17:39 #2 Japp, flytspackel över hela golvet gör susen!