Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    Nykomling Medlem: Dec 2011
    Län: Dalarna

*KÖPES*IKEA Tundra golv, antik ek

Hej!

Köpte golv för ett par år sedan på IKEA, TUNDRA antik ek. Golvet finns att köpa på IKEA Uppsala men tyvärr så har de ändrat "klickfunktionen" så man kan ej kombinera det med äldre modeller.

Jag saknar ett eller två paket för att kunna lägga klart golvet så jag undar är det möjligtvis någon som har några paket över som de vill sälja?

2.    länk #2
    Senior medlem Medlem: May 2007
    Län: Västra Götaland

Vad är antik ek för mönster? Tittar på IKEA och där finns inte det mönstret. Jag har en massa gamla olagda paket IKEA-laminat i ekmönster, men tror inte det var någon antik ek.

3.    länk #3

Hej. Var lite otydlig, det hette antik ek förut, men nu heter det furumönstrad antikeffekt. Har du så vill jag hemskt gärna köpa

4.    länk #4

5.    länk #5

Så här ser det ut

6.    länk #6
    Senior medlem Medlem: May 2007
    Län: Västra Götaland

Det golv jag har är av en betydligt mindre "rustik" karaktär än "furumönstrad antikeffekt". Inte alls så tydlig ådring och kvistar. Tror det kallades enbart ek...

7.    länk #7

Åh, vad synd. Tack ändå
    Mvh Helena

Kanske någon annan som har?

8.    länk #8
    GoForIts avatar
    Forumgud Medlem: Oct 2004
    Län: Jönköpings

Har du hittat något golv?

Jag noterade att det står en knapp paket av Tundra 600.700.14 i förrådet som blev över efter läggning i vårt sovrum. Jag tror det är Antik Ek..

9.    länk #9

Godmorgon!

Jag har inte hittat något golv och vill hemskt, hemskt gärna köpa ditt

Maila mig på helle555@hotmail.se

Tack!

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Taggar

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
idag 13:17
johan_mlg
igår 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42
Marlene Eskilsson