Jag har varit och sett prover på golvet men oftast är det väldigt smått och svårt att bilda sig en korrekt uppfattning. Känns bra att även rådfråga med Er som har lagt in det och som dagligen lever med det :-)
eviljava skrev: Lade precis in detta (också från Kährs): http://www.kahrs.com/SE/Consumer/Pro...cle=151L8AEK09 Mattlackat, men ytan känns inte så "plastig" (som lackat kan göra), mer som oljad faktiskt. De fasade kanterna gjorde sig faktiskt väldigt bra! Jäkligt snyggt! Vad kostar det per kvm?
Manhood skrev: Jäkligt snyggt! Vad kostar det per kvm? Jag gissar att det ligger på 8-900:- / m2 ungefär.
HusByggarTomten skrev: Jag gissar att det ligger på 8-900:- / m2 ungefär. Stämmer bra...
Har nu även hitat ett golv grymt snyggt från Berg & Berg. Modellen heter Värmland och är ek, borstad, rökt (!) och oljad med vitpigment. Någon som har erfarenhet av denna modell eller av Berg & Berg?
Kolla på ekgolven på länken nedan, www.kareliaupofloor.com Många snyga golv!
Hallå, Kolla på www.acornandlilac.se har en kompis som köpt ekgolv av dem. Riktigt schyssta.
sthmbr skrev: Hampshire har ingen fas, så troligtvis har hon Cornwall. Tycker Kährs överlag verkar ha en gulaktig ton på sina ekgolv. Tyvärr... Har 3 olika Kährsgolv i olika ek och ingen utav dem är då gulaktig
Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Visa taggmoln