2 136 läst ·
14 svar
2k läst
14 svar
Bilder
Självbyggare
· Stockholm
· 8 592 inlägg
Ser ut som ni har en ritkigt mysig stuga snart ! 
Snyggt!
På vår blogg finns massa bilder - tyvärr inte alltför uppdaterad i år dock
http://klasoida.blogspot.com
/K
Snyggt!
På vår blogg finns massa bilder - tyvärr inte alltför uppdaterad i år dock
http://klasoida.blogspot.com
/K
Självbyggare
· Stockholm
· 8 592 inlägg
http://www.byggla.se/Projekt/Losvirkesfriggebod/?category=164
Friggebod men det ska tjänstgöra som fritidshus i brist på nått annat... Just nu är det planeringssäong dock, till våren blir det till att fortsätta bygga.
Friggebod men det ska tjänstgöra som fritidshus i brist på nått annat... Just nu är det planeringssäong dock, till våren blir det till att fortsätta bygga.
Klicka här för att svara