Svara Nytt ämne
  1. 2008-09-12 19:38
    Svara | #1

Junior medlem Medlem: aug 2005
    88 inlägg

Var köper man billiga fönster?

Vi ska byta fönster på vårat hus byggt -62. Det lutar åt 3-glas alu. Frågan är vart man köper sådana billigast? Vilken leverantör ska man välja? Är det något annat vi ska tänka på när vi väljer fönster? Vi är inte så jätteinsatta i detta med fönster...
    Redigera/radera meddelande Citera Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på inlägget

2. 2008-09-12 20:16
    Svara | #2

Senior medlem Medlem: jul 2003
    995 inlägg
    Gillad 1 gånger
    37 bilder
    Finns många som redan frågat samma sak om du söker i forumet.
    Här är bland de billigaste: http://www.villafonster.se/
    Redigera/radera meddelande Citera Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på inlägget

3. 2008-09-14 08:33
    Svara | #3

Junior medlem Medlem: aug 2005
    88 inlägg

Tack! Ska genast kolla upp detta! Är det någon som vet om det är samma kvalitet som tex elitfönster?

4. 2008-09-16 17:32
    Svara | #4

Nykomling Medlem: sep 2007
    Västra Götaland
    24 inlägg

2 bilder
    jag undrar samma sak, om kvalitén alltså.

5. 2008-09-17 15:52
    Svara | #5

Nykomling Medlem: sep 2008
    Kalmar
    1 inlägg

Villafönster.se

jag har köpt 13st vridfönster på villafönster .se. Jag kan säga att det är lika bra kvallitet som tex elitfönster, bra service extremt bra leverans tid,(beställde på måndag och fick fönserna på fredag.) har bara possitivt att säga om detta företag.

6. 2008-09-19 20:40
    Svara | #6

Fullvärdig medlem Medlem: jul 2007
    Skåne
    187 inlägg
    Gillad 1 gånger
    Om jag får lov o reservera mig lite , min erfarenhet säger mig att det finns super många bra fönster idag!!!
    Dock så i mina ögon är det som skiljer ett sämre från ett bättre är livslängden på fönsterna!
    Skillanden är då att det ena tar slut o du får köpa nytt, så har du kvar det med bättre kvalite.
    Kvaliten ser man inte alltid från början, många fönster ser fina ut från början, utan det är hur det är tillverkat o vilket material som använts som avgör på kvalite.
    Dock så vet jag faktiskt inte hur villafönster.se är.

Liknande ämnen

1. Var köper man billiga teknikprylar?
    av vitaudi i forum Teknik
  2. Var köper jag bra och billiga vattenburna radiatorer?
    av Fredrik L i forum Värme allmänt
  3. Var köper jag billiga grå plattor?
    av Johansson i forum Trädgård allmänt
  4. Vart köper man billiga kvallitetsmaskiner ?
    av mol9an i forum Verktyg, maskiner & fordon