Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
...
  1.    länk #181
    Junior medlem Medlem: Jun 2011
    Län: Stockholm

I mitt första inlägg på detta forum vill jag tacka alla skribenter på forumet som skriver om plastfönster & många andra saker naturligtvis. Jag har läst på detta forum i några år och fått mycket ideer som gjort vårat projekt billigare.Och just fönsterna är vi jättenöjda med.
    Det blev tyska Rehau Geneo 6kammarprofil med 3-glas & kryptongas.(det blev lägre U-värde än jag tänkt)Så jag hoppas det inte ska imma på rutorna allt för mycket.
    11st fasta partier+3st öppn.bara & 1st dubbeldörr helglasad(fönsterväggen+dubbeldörr i bronzfärgat glas)
    fri frakt till stugan. pris 50.000kr
    Hade jag valt en enklare profil som säljaren förökte få mig att välja så hade priset stannat på 30000kr
    men jag är jättenöjd med pvc-profilens utseende.
    Försöker lägga in en bild på stugan, men tror jag går bet.vadå url
    Vilket företag köpte du ifrån?

2.    länk #182
    Nykomling Medlem: Feb 2009
    Län: västerbotten

En importfirma i Skellefteå som säljer kakel & plastfönster.
    Han var snäll & fixade den profilen som jag ville ha.
    Jag tror han brukar ha försäljning via blocket

3.    länk #183
    Gudfader Medlem: Mar 2005

Hehe denna tråden är en slags skryttävling fast tvärtom "vem har handlat det sämsta varan" ( läs billigaste).
    Har du någon referens till någon opartisk test eller undersökning som visar att billiga fönster är sämre än dyra? Eller är det återigen din personliga åsikt som du luftar?

Undra varför inte träfönster får vara med i denna tävling? Det finns ju biligt junk där med..
    För att tråden heter "PVC-fönster - prisjakt". Om du vill ha tips på billiga träfönster kan du ju starta en tråd "Träfönster - prisjakt".

4.    länk #184
    gstvs avatar
    Fullvärdig medlem Medlem: Aug 2011
    Ålder: 27
    Län: Västerbotten
    Inloggad
    En importfirma i Skellefteå som säljer kakel & plastfönster.
    Han var snäll & fixade den profilen som jag ville ha.
    Jag tror han brukar ha försäljning via blocket
    Fönsterhasse?

5.    länk #185
    Nykomling Medlem: Feb 2009
    Län: västerbotten

Jepp!

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Taggar

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42
Marlene Eskilsson
19 maj 09:42
Heidi Mikalsen