Hej. Jag undrar var man kan hitta snygga textschabloner i Sverige, liknande som denna sidan? Wonderful Graffiti

Läckert med citat eller andra roliga texter med snygga typsnitt. Har tyvärr ingen projektor så jag undrar om det finns någon webbshop som säljer lösa schabloner med sånt?

Jag har själv sökt runt i Sverige efter liknande men tyvärr inte hittat några. Jag skickade därför efter en från wonderfull graffiti. Jag kan verkligen rekommendera dem, Snabb leverans och bra service. Vi har vår i tvättstugan, ingen bra bild men jag skickar med den ändå.

Pernilla

• Huset 107.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
allinrep skrev:
Jag har själv sökt runt i Sverige efter liknande men tyvärr inte hittat några. Jag skickade därför efter en från wonderfull graffiti. Jag kan verkligen rekommendera dem, Snabb leverans och bra service. Vi har vår i tvättstugan, ingen bra bild men jag skickar med den ändå.

Pernilla
vad kostar det?

Den kostade ca 1 400 kr inkl. frakt. Leverans hem till dörren drygt en vecka efter beställning.

Pernilla

Har du satt den på vävtapet typ fiskbensväv/struktur? Jag letar efter nå´t liknande men undrar hur det blir på så pass strukturera väv...
mvh

Vi har själva placerat vår på en vägg med tapeten moment v från Boråstpeter. Tekniken är den att man stryker fast den med ett strykjärn så att den fastnar ordentligt. Det går att torka på den med en trasa utan att den lossnar. Jag vet inte om det funkar på en strukturerad vägg, det kanske står något på all graffitis hemsida.

Pernilla

Lyfter en gammal tråd då jag hittade ett annat ställe.
http://vinylfabriken.nu

Jag handlade därifrån och det blev skitsnyggt. ( Köpte doch inga väggord, bara bilder. )

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.