Majgårdarna #1 Medlem · x · 4 010 inlägg 4 feb 2008 10:32 Majgårdarna Medlem x 4 010 inlägg 4 feb 2008 10:32 #1 Är det någon som har koll om man måste han någon särskild ip klassning på el grejer i ett pannrum? Jag tänkte sätta en el mätare där. Ok?
Är det någon som har koll om man måste han någon särskild ip klassning på el grejer i ett pannrum? Jag tänkte sätta en el mätare där. Ok?
pefo #2 Medlem · Gotland · 2 814 inlägg 4 feb 2008 11:12 pefo Medlem Gotland 2 814 inlägg 4 feb 2008 11:12 #2 Blir det kondens och droppar det vatten i pannrummet? Inte? Då finns det inga speciella krav.
mycke_nu #3 Medlem · Gotland, Sudret · 12 280 inlägg 18 feb 2008 10:06 mycke_nu Medlem Gotland, Sudret 12 280 inlägg 18 feb 2008 10:06 #3 Skulle väl vara om det lägger sig mycket damm från ved eller annat fastbränsle. IP5X eller 6X skulle kännas bra då.
Skulle väl vara om det lägger sig mycket damm från ved eller annat fastbränsle. IP5X eller 6X skulle kännas bra då.
Majgårdarna #4 Medlem · x · 4 010 inlägg 18 feb 2008 10:51 Majgårdarna Medlem x 4 010 inlägg 18 feb 2008 10:51 #4 det var ip51 på mätaren