rickard #1 Hobbysnickare · jönköpins · 33 inlägg 31 mar 2007 19:19 rickard Hobbysnickare jönköpins 33 inlägg 31 mar 2007 19:19 #1 Hej. Tänkte bara höra om det är någon som fått ersättning från elbolaget sen stormen. de sa att inom ett halvår ( det har det inte gått än iofs) men kan vara interssant om någon har fått det ännu. inte jag i allafall.
Hej. Tänkte bara höra om det är någon som fått ersättning från elbolaget sen stormen. de sa att inom ett halvår ( det har det inte gått än iofs) men kan vara interssant om någon har fått det ännu. inte jag i allafall.
S sverre #2 Medlem · 1 170 inlägg 31 mar 2007 20:28 sverre Medlem 1 170 inlägg 31 mar 2007 20:28 #2 Jag har fått från Göteborgs Energi!