Hej.
Tänkte bara höra om det är någon som fått ersättning från elbolaget sen stormen.
de sa att inom ett halvår ( det har det inte gått än iofs) men kan vara interssant om någon har fått det ännu.
inte jag i allafall.
 
Jag har fått från Göteborgs Energi!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.