4 401 läst ·
8 svar
4k läst
8 svar
håltagningstång för dosor
På Ahlsell men det hjälper ju inte dig....
Om du inte skall ta hål i hundratals så går det lika bra att borra ur med skruvdragaren/lämplig borr om du menar vid nyinstallation alltså... Har ju hänt att man har glömt efter montage också och då åker attackmoran fram
Om du inte skall ta hål i hundratals så går det lika bra att borra ur med skruvdragaren/lämplig borr om du menar vid nyinstallation alltså... Har ju hänt att man har glömt efter montage också och då åker attackmoran fram
jag har bara sett dom hos elgrossister, prata med någon elfirma så kan dom säkert sälja en till dej. den är suverän, blir snygga urklipp. använder den till normcentraler åxå. bara att tugga på om det ska vara för grövre kablar
tyvärr hittade den jag inte hos ahlsell, annars hade du fått ett ungefärligt pris på den, men jag tror jag gav minst 200+moms, kan ha varit 300 åxå- men det är den värd
tyvärr hittade den jag inte hos ahlsell, annars hade du fått ett ungefärligt pris på den, men jag tror jag gav minst 200+moms, kan ha varit 300 åxå- men det är den värd
Är det en sån här ni menar?

Klipptång för doslock
"För upptagning av införingshål i doslock, kåpor, strömställare och vägguttag."
Produkt: KLIPPTÅNG
Artikelnummer: 1620004
UNSP/SC: 27110000
Materielklasskod: V350
Avtalspris: 251.00 + moms
Prisberäkningsmetod: Kampanjerbjudande

Klipptång för doslock
"För upptagning av införingshål i doslock, kåpor, strömställare och vägguttag."
Produkt: KLIPPTÅNG