Hej
Skall köpa larm till min nybyggda villa.
Har dragit trådar till ett antal platser runt om i huset.
Nu återstår inköpet av själva larmet. Vad bör jag tänka på? För och nackdelar.
Är det svårt att koppla in ett larm. Vad kostar ett hyfsat larm?
Exempel på fabrikat.

Många frågor blev det....

/Pajen

;D
 
Hej

Jag har ett larm från Bewator AB central RB416 Funkar kanon o man kan ha olika typer inbrott, brand, Vatten mm upp till 16 sektoner och 4 förbikopplingsingångar.

Har man PC programmet till så är programeringen bus änkel och är du hyfsat teknisk o kan läsa innantill så är installationen inga problem,

//Mats
 
Jag har ett larm som heter Powermax plus som är något för den pryltokige som mig:)
kolla på www.huslarm.se
 
mrMagoo skrev:
Jag har ett larm som heter Powermax plus som är något för den pryltokige som mig:)
kolla på www.huslarm.se
Hmm, kanske inte något för en som har dragit trådar till larm :P
Jag har ett DSC Power 864 som ska kopplas in när jag någon gång får klart huset...
Kolla på: http://www.teletec.se
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.