3 764 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Larm
Hej
Skall köpa larm till min nybyggda villa.
Har dragit trådar till ett antal platser runt om i huset.
Nu återstår inköpet av själva larmet. Vad bör jag tänka på? För och nackdelar.
Är det svårt att koppla in ett larm. Vad kostar ett hyfsat larm?
Exempel på fabrikat.
Många frågor blev det....
/Pajen
;D
Skall köpa larm till min nybyggda villa.
Har dragit trådar till ett antal platser runt om i huset.
Nu återstår inköpet av själva larmet. Vad bör jag tänka på? För och nackdelar.
Är det svårt att koppla in ett larm. Vad kostar ett hyfsat larm?
Exempel på fabrikat.
Många frågor blev det....
/Pajen
;D
Hej
Jag har ett larm från Bewator AB central RB416 Funkar kanon o man kan ha olika typer inbrott, brand, Vatten mm upp till 16 sektoner och 4 förbikopplingsingångar.
Har man PC programmet till så är programeringen bus änkel och är du hyfsat teknisk o kan läsa innantill så är installationen inga problem,
//Mats
Jag har ett larm från Bewator AB central RB416 Funkar kanon o man kan ha olika typer inbrott, brand, Vatten mm upp till 16 sektoner och 4 förbikopplingsingångar.
Har man PC programmet till så är programeringen bus änkel och är du hyfsat teknisk o kan läsa innantill så är installationen inga problem,
//Mats
Hmm, kanske inte något för en som har dragit trådar till larmmrMagoo skrev:
Jag har ett DSC Power 864 som ska kopplas in när jag någon gång får klart huset...
Kolla på: http://www.teletec.se
Klicka här för att svara