pellefant #1 Medlem · Norrbotten · 3 026 inlägg 4 jan 2006 23:55 pellefant Medlem Norrbotten 3 026 inlägg 4 jan 2006 23:55 #1 hejsan! jag har för mej att det finns typ en stor ringkabelsko som man sätter som bricka när man skruvar fast blandaren i diskbänken för att kunna jorda den. någon som vet nåt om det? var man får tag i dom isåfall?
hejsan! jag har för mej att det finns typ en stor ringkabelsko som man sätter som bricka när man skruvar fast blandaren i diskbänken för att kunna jorda den. någon som vet nåt om det? var man får tag i dom isåfall?
K Kinslayer #2 Medlem · 131 inlägg 5 jan 2006 16:33 Kinslayer Medlem 131 inlägg 5 jan 2006 16:33 #2 Funkar ju att använda "svep" som rörmockarna har när dom hänger upp rör!
pellefant #3 Medlem · Norrbotten · 3 026 inlägg 6 jan 2006 13:00 pellefant Medlem Norrbotten 3 026 inlägg 6 jan 2006 13:00 #3 ok och "svepa" in rör till blandaren.