hejsan! jag har för mej att det finns typ en stor ringkabelsko som man sätter som bricka när man skruvar fast blandaren i diskbänken för att kunna jorda den. någon som vet nåt om det? var man får tag i dom isåfall?
 
Funkar ju att använda "svep" som rörmockarna har när dom hänger upp rör!
 
ok och "svepa" in rör till blandaren.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.