2 045 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Utbyte av elmätare
Dom nya mätarna går bra att läsa av manuellt , när du säger ute så vet jag inte om du menar på fasaden eller att energibolaget kommer hem till dig för avläsning. Fjärr avläsningen kommer att funka fint via ett GSM modem kommer mätarna fjärravläsas och du slipper hembesök så länge allt stämmer.
Klicka här för att svara