Kan ni inte ge mig lite läckra tips för utebelysning till vår inglasade altan!
Har koll på "standardlösningarna", dvs någon typ av väggutelampa moterad mot husväggen. Försöker hitta något annorlunda eller iallafall några riktigt läckra lampor. Läste här på forumet om någon som valt ljusslang, men jag tror nog inte just det passar hos oss.
Annars kanske det ändå blir några väggmonterade lampor med marint stuk.
Har kört med fotogen i sju år så vi tänkte nu ta steget in i 2000-talet...
