Jaha då var det dags för prov igen då.
En fråga som vi fått är att skriva vad "Plus höjd" är inom elen.

Vad menas med det egentligen?
 
Ska det inte vara Puls höjd, inom el kan det vara vara den högsta spänningen som finns i en i en elektrisk impuls.
Med "plus höjd" anger man på vilken nivå nått ska ligga tex. om golvet ligger på +23,5 m så ligger taket som är tre meter högre upp på +26,5 m
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.