Man får inte slå barn :cool: ...
 
Haha, härlig grabb!
 
Underbar kille och en underbar dialekt. Han kanske skulle få ett hedersmedlemskap på Elforumet:)
 
Haha, skön kille :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.