9 866 läst ·
39 svar
10k läst
39 svar
Uteliggare tjuvat el i lada.
Sida 1 av 3
Hej.
Har i vinter fått lite dyrare elräkningar än jag väntat mig. Men har inte kunnat hitta något som varit på som inte skulle vara på.
Förrän idag när en propp gick. I en av våra 6lador finns en torkanläggning för spannmål. Där är 4 silosar och i en av dom har någon byggt bo med isolering lite reglar och en 5kw och 2st 2kw fläktar. Bara tur att det inte brunnit ner.
Kan jag ta detta på hemförsäkringen Polisanmäla osv med såklart eller är det bara att städa upp och se glad ut.
Vad tror ni?
Mvh
Carl Magnus
Har i vinter fått lite dyrare elräkningar än jag väntat mig. Men har inte kunnat hitta något som varit på som inte skulle vara på.
Förrän idag när en propp gick. I en av våra 6lador finns en torkanläggning för spannmål. Där är 4 silosar och i en av dom har någon byggt bo med isolering lite reglar och en 5kw och 2st 2kw fläktar. Bara tur att det inte brunnit ner.
Kan jag ta detta på hemförsäkringen Polisanmäla osv med såklart eller är det bara att städa upp och se glad ut.
Vad tror ni?
Mvh
Carl Magnus
Produkter som diskuteras: "fläktarna"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
CarlMagnus, inte för att jag vill glänsa men jag har villa, fristående garage, vedbod, bondgård med alla hus det innebär, 1 fritidshus samt är delägare i i två andra fritidshus. Och jag har rätt bra koll på läget, jag är helt säker på att inga obekanta kan husera i "mina" byggnader