Alltså som rubriken lyder? El skall snart dras just nu lutar det åt att vi vill ha Eljo Exxact låga eluttag. Dessa kräver ju 1,5 dosor men vad passar mer i dessa dosor? Om man väljer att sätta 1,5 dosor men sedan kommer fram till att man ville ha en annan serie, är man körd då eller passar standard-uttag även i 1,5 dosor?

Redigerat:
Bra fråga, jag tycker att det borde passa med alla typer av uttag. Åtminstone tvåvägsuttag. Dock går det ju inte att vrida på någon ring.
Men få se om någon annan som vet kan svara, jag har aldrig testat.

//Patrik

elko har haft lågbyggande uttag mins inte om det var plus serien

mr.Ola skrev:
elko har haft lågbyggande uttag mins inte om det var plus serien
Ja, ELKO Plus finns enbart med lågbyggande uttag.

//Patrik

Tror det finns/fanns nån "adapter" till iaf Elko. Vet att några satte RS uttag i dosor som monterats fel.
Vet inte hur det är till Schnider, men det kommer nog säkert, om det inte redan finns.

Pierre1981 skrev:
Tror det finns/fanns nån "adapter" till iaf Elko. Vet att några satte RS uttag i dosor som monterats fel.
Vet inte hur det är till Schnider, men det kommer nog säkert, om det inte redan finns.
Det finns en utanpåliggande ram man kan använda för att montera Plus över en vanlig apparatdosa.
Till Exxact så finns det både vanliga och lågbyggande uttag, plus utanpåliggande ramar. :)

//Patrik

Ja det vet jag Patrik, men det fanns en ram som man kunde sätta över 1.5 dosorna förr så att RS uttagen flöt in bra även fast dom var för vanliga dosor. Vet dock inte om dom finns fortfarande eller om Schnider har något liknande.

Pierre1981 skrev:
Ja det vet jag Patrik, men det fanns en ram som man kunde sätta över 1.5 dosorna förr så att RS uttagen flöt in bra även fast dom var för vanliga dosor. Vet dock inte om dom finns fortfarande eller om Schnider har något liknande.
Aha, på så sätt. :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.