1 294 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Demontering?
I gränsfallet mellan el-forum och teknik, men jag tänker att det finns fler installatörer här.
Jag har köpt följande
http://www.eldirekt.se/antenn-tele-datauttag/exxact/exxact-lexcom-centrumplattor
med tillhörande ram
Jag tänkte att jag skulle montera detta med ett uttag, för att om några månader även koppla in det andra uttaget.
Men, man fäster ju ihop allt med snäppfästen. Hur demonterar man detta?
Jag har köpt följande
http://www.eldirekt.se/antenn-tele-datauttag/exxact/exxact-lexcom-centrumplattor
med tillhörande ram
Jag tänkte att jag skulle montera detta med ett uttag, för att om några månader även koppla in det andra uttaget.
Men, man fäster ju ihop allt med snäppfästen. Hur demonterar man detta?
Klicka här för att svara