När jag kom hem idag var huset mörkt, men ytterbelysningen på garaget var tänt. Hmm, de går på olika JFB tänkte jag genast. Började skruva ut lite blandade säkringar och fick igång det till slut. Satte in alla igenoch det funkade. Utom den sista som var till ytterbelysningen på huset och i trådgården... (surprise!) Ikväll var jag och skruvade bort den kabeln som går ner i marken och iväg till armaturerna i trädgården (varav en med trasigt glas). Skönt att veta att JFB funkar. ;)

Ja, en liten trevlig historia vart det i alla fall.
 
Tur att den han få sin årliga motion innan året tog slut :)
 
Japp, gäller att se positivt på det hela! ;) Förra året var det elgolvet, i år ytterbelysningen. Undrar vad för överraskning 2012 kommer med?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.