Skall i höst sätta upp en innetermostat för värmeshunten och undrar om en kabel som Jula säljer,kan passa?
De har en som heter EKKX 4x0,5 solid ledare.De skriver telefonkabel.
Verkar vara lika som jag har till utegivaren.
Mätte nu en av kablarna för utegivaren.Den är 1mm tjock.