Hallo. Finns det möjligthet att koppla renova med dmax? Finns det nån möjlighet att få den återfjädrande funktion som går med så många andra brytar serier?:wow:
 
Borde bara vara att pilla in en fjäder i brytarhuset, precis som på Trend.

(edit) Jodå, samma fjäder E 1830522
 
Redigerat:
det är ju guld. tackar för det snabba svaret.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.