P patrikjepp #1 Medlem · östergötland · 178 inlägg 22 maj 2011 17:47 patrikjepp Medlem östergötland 178 inlägg 22 maj 2011 17:47 #1 Hallo. Finns det möjligthet att koppla renova med dmax? Finns det nån möjlighet att få den återfjädrande funktion som går med så många andra brytar serier?:wow:
Hallo. Finns det möjligthet att koppla renova med dmax? Finns det nån möjlighet att få den återfjädrande funktion som går med så många andra brytar serier?:wow:
Johan Gunverth #2 Diversearbetare · Göteborg · 11 189 inlägg 22 maj 2011 18:02 Johan Gunverth Diversearbetare Göteborg 11 189 inlägg 22 maj 2011 18:02 #2 Borde bara vara att pilla in en fjäder i brytarhuset, precis som på Trend. (edit) Jodå, samma fjäder E 1830522 Redigerat: 2011-05-22
Borde bara vara att pilla in en fjäder i brytarhuset, precis som på Trend. (edit) Jodå, samma fjäder E 1830522
P patrikjepp #3 Medlem · östergötland · 178 inlägg 22 maj 2011 22:05 patrikjepp Medlem östergötland 178 inlägg 22 maj 2011 22:05 #3 det är ju guld. tackar för det snabba svaret.