3 809 läst ·
6 svar
4k läst
6 svar
12v trafo?
Man ska väl även ligga under med ca 10% också eller? Bara för att den ska "överleva" ett tag.
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Ja, som sagt, aldrig bra att maxbelasta en trafo. Men det gäller väl det mesta..
//Patrik
//Patrik
Klicka här för att svara