Hallojsan håller på och jämför eljo senso vart man kan få tag på dem billigt. Billigaste sidan hittils är denna
http://www.elonline.se

men har inte beställt så mkt via internet så tänkte ifall nån hade några tips på ev billigare leverantörer.
:wow:

www.elbutik.se verkar vara billigare på vissa när jag gjorde en snabbkoll men du kan ju jämföra själv.

man tackar och bockar ska gå in och kika

Skulle precis fortsätta renoverandet till fler rum och det verkar som Senso-serien utgått?!

Bricco skrev:
Skulle precis fortsätta renoverandet till fler rum och det verkar som Senso-serien utgått?!
Ja den får du nog söka via Blocket...

Mmm. Har samma problem...
En bekant jobbar på Schneider och de finns bara udda artiklar av Senso kvar på lagret så det är nog bara blocket som gäller.

Bara höra med de lokala Elfirmorna. Brukar normalt sett finnas mängder med skit på hyllan som inte går att göra av med. Godtar man kanske några repor så finns det större hopp.

Jag har för övrigt aldrig ens sett Senso någonstans annat än på bild och än mindre installerat. Hur vanlig var den serien? Måste väl varit 2011 när Exxact kom som den utgick?

//Patrik

Tror knappt faktiskt inte jag häller har sett den monterat annat än hos grossisten eller på visnings ex skyltar som finns på en del företag eller som försäljare springer runt med. Känns som att den inte slog ordentlige då Trend och Renova används så mycket oftare. Trend kommer nog leva kvar utöver dödstöten tror jag.

Decora och Senso floppade ordentligt och kommer snart glömmas bort helt.....

När vi bytte firmalokaler 2006 så installerade vi Senso. Det skulle väl vara lite speciellt antar jag.

Vad behöver Bricco? Kanske har liggande...

Turning Torso har genomgående Senso, kolla också i Wallader-filmerna, de har Senso på Polisstationen =)
Har också sett dem på lite hotell så förmodligen så gillade kunsulterna att föreskriva serien när det var lite design inblandat.

Jag har för övrigt Senso i min lägenhet, -Senso KNX dessutom, satte in dem 2008-09 och då hade de inte utgått.

För övrigt kan man lägga till Trend-Solid på flopping listan.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.