Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    Nykomling Medlem: Jul 2009
    Län: älvsborgs län

diskmaskin

Helloj alla

Jag har några småfrågor som jag inte hittar riktiga svar som jag överhuvudtaget förstår mig på.

Jag har funderingar på att köpa mig en bänkdiskmaskin och har förstått att det är en ny blandare som gäller iaf!

Sen har vi mina frågor då, vad är det för kontakt på en sån maskin? kan man koppla in den i ett vanligt eluttag eller är det ngt jag behöver köpa för att fixa så det går att göra? Har ingen lust att dra ny el i lägenheten om det inte går!

sen undrar jag också eftersom jag bara har kallvatten i köket om det funkar ändå? har fått för mig att det är detta som gäller??

Och till sist kan man inte bara dra utloppet och vinkla det rätt ner i vasken eller? Så kommer man undan lite rördragning?

Tack på förhand

2.    länk #2
    snaggletooths avatar
    Forumgud Medlem: Apr 2008
    Län: Jönköping

Vanlig stickpropp och inbyggd värmare är det med största sannolikhet på alla maskiner, men som vanligt kanske det finns avvikande modeller.

3.    länk #3
    Nykomling Medlem: Jul 2009
    Län: älvsborgs län

Gott mos

4.    länk #4
    Senior medlem Medlem: Jun 2008
    Län: Västra Götalands län

Dra utloppet ner i vasken, det går utmärkt. Men bind fast det så riskerar du inte att det sliter sig och utför en liten dans när du vänder ryggen till.

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Taggar

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42
Marlene Eskilsson
19 maj 09:42
Heidi Mikalsen