Innehåll A-Ö Start Forum Bygga Renovera Badrum Värme Ekonomi Kök El Grund Tomt&Trädgård Arkitektur Bloggar Länkguide
Senaste inläggenMest lästaMest besvaradeObesvaradeAvancerad sökMedlemmar A-ÖRegler<< Bredda sidan >>>> Förminska sidan <<
Start •
Forum •
Bygga •
Renovera •
Badrum •
Värme •
Ekonomi •
Kök •
El •
Grund •
Tomt & Trädgård •
Arkitektur •
Länkguide
Nyheter • Quiz • Bokhandel • Bloggar • Ordlista
Nyheter • Quiz • Bokhandel • Bloggar • Ordlista
| Hittar du inte det du söker? Prova vår A-Ö |
Prenumerera på nyhetsbrevet | Gilla oss på Facebook | RSS |
Till toppen av sidan
© Byggahus.se 2001-2012
Annonsera
Kontakta oss
Tipsa oss
Rapportera fel
Om Byggahus.se
Om cookies

Så här kommer lite bilder på dom senaste projekten i stora huset. Undantaget är ju då ungdomarnas rum som är (mar)drömmar i svart/vitt/grått/lila/tjärbetsat/harlekinrutigt. Jag bifogar en bild på det rummet som är ljusast... och att det finns en del vitt i deras retro-tvrum (grått/vitt/brunt/brons) kompenseras av retromöbler. Men annars är det färgerna i som blir i köket (provmålat), Gysinges jordgrön 20% på skåp, Ottossons ljusa eng.röd på lister, gysinges en.röd på panel, tapet Gysinge ur anno1905, köksmöbler i grön umbra 10-30&, lite detaljer i bergblå och svart. Och en liten repris på gula dassdörrarna i badrummet. Där fick jag nästan panik när alla ytskikt var klara och allt var vitt/grått/svart.
Jag har börjat provmåla i farstun där jag går på 10%grön umbra, lasyrgrund och pompejanskt rött, där behövs det mer färg och någon tyngre accent men det får jag återkomma om, jag behöver input där.