Innehåll A-Ö Start Forum Bygga Renovera Badrum Värme Ekonomi Kök El Grund Tomt&Trädgård Arkitektur Bloggar Länkguide
Senaste inläggenMest lästaMest besvaradeObesvaradeAvancerad sökMedlemmar A-ÖRegler<< Bredda sidan >>>> Förminska sidan <<
Start •
Forum •
Bygga •
Renovera •
Badrum •
Värme •
Ekonomi •
Kök •
El •
Grund •
Tomt & Trädgård •
Arkitektur •
Länkguide
Nyheter • Quiz • Bokhandel • Bloggar • Ordlista
Nyheter • Quiz • Bokhandel • Bloggar • Ordlista
| Hittar du inte det du söker? Prova vår A-Ö |
Prenumerera på nyhetsbrevet | Gilla oss på Facebook | RSS |
Till toppen av sidan
© Byggahus.se 2001-2012
Annonsera
Kontakta oss
Tipsa oss
Rapportera fel
Om Byggahus.se
Om cookies

Och till min förvåning så såg det faktist mycket bättre ut än vad jag kommer ihåg men det är fortfarande mycket jobb. takstolarna såg riktigt bra ut och det var endast golvet på övre våningen som var lite rötskadat. Någon som vet hur man kan fixa till allt tegel som vill dela med sig om lite kunskaper? Jag fick reda på att det är min pappas farmor som har bränt allt teglet till stallet till vänster så det är uppbyggt senare än stugan. Det blev en oväntad tur så det fick bli lite bilder med mobilen. Det mest akuta som jag inte riktigt vet hur jag ska åtgärda är knuten på bilden längst ner så det skulle jag vilja ha hjälp med lite ideer om hur man kan laga det.

sen undrade jag på den andra bilden går det att fylla de mindre sprickorna med murbruk eller liknande? och de större sprickorna i bild 2 ska man knacka lös och byta en sten i taget som sprickan går igenom nerifrån och upp och peta in murbruk emellan? samt vad det är för tegel som ska användas?