Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Stängt ämne Nytt ämne
  1.    länk #31
    AstaSs avatar
    Senior medlem Medlem: Feb 2007

#29 - Göta petter vilket jobb människan lagt ner på det där! Jag är grymt imponerad av arbetet, men jag skulle nog faktiskt inte vilja ha den.
    Redigera/radera meddelande Svara med citat Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på det här inlägget

2.    länk #32
    Gudfader Medlem: Dec 2004

Tangentbordet får mig att minnas min första gamla gröna "Halda". Tårarna stiger av vemod...
    Redigera/radera meddelande Svara med citat Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på det här inlägget

3.    länk #33
    Medlem: Oct 2007
    Län: Västra Götalands

Steampunk?

Ja, då har man lärt sig något nytt igen då. Inte riktiigt byggnadsvård men i alla fall.

4.    länk #34
    Sophies avatar
    Senior medlem Medlem: Nov 2005
    Län: Kronoberg

Nej jag skulle inte kalla det byggnadsvård eller vilja ha dem i mitt torp heller men det är fantastiskt tycker jag bara att det faktiskt finns...
    Ekenäs Gård - http://www.ekenasgard.wordpress.com Vår gamla gård!

Södergården - http://www.sodergarden.wordpress.com Där vi bor idag!

5.    länk #35
    Gudfader Medlem: Dec 2004

Ungefär som med späckhuggare. Inte för att man skulle vija ha dem hemma i badkaret, men skönt att veta att de inte är utrotade...

6.    länk #36
    gafsans avatar
    Senior medlem Medlem: Jan 2009
    Län: Dalarna

Där fick man för att man trodde att man var rolig!!!! : D

7.    länk #37
    TorpAnderss avatar
    Senior medlem Medlem: Oct 2005

Nu är det klart!
    Till slut blev valet väldigt lätt när vi väl tänkte till och därmed kan vi stänga tråden?

8.    länk #38
    cederbuschs avatar
    Forumgud Medlem: May 2008
    Län: Örebro län

Nu är det klart!
    Till slut blev valet väldigt lätt när vi väl tänkte till och därmed kan vi stänga tråden?
    Det blev ursnyggt. Lite halmstrån på det där så är tv-kvällen kirrad. Skönt att det löste sig till sist.

9.    länk #39
    morsans avatar
    Moderator Medlem: Mar 2004
    Län: Dalarna

Då stänger vi den då

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42
Marlene Eskilsson
19 maj 09:42
Heidi Mikalsen
19 maj 04:01