Tänker bygga en gärdsgård på ca 20 meter. nån som har något hum på va priserna ligger på?? Och vart de finns att köpa..

Hej,
Jag byggde ca 100m i fjol och köpte in ca 600st stänger/störar i fallande längder på ca 4-7,5m. pris 7000:- och då blev det en hög över som räcker en bit till.

Det var via en annons på blocket från Falun och då fick jag det hemkört (ca 25mil)

:) Aha då har jag ett hum på ett ungefäör nu då=) Ja jag har kikat på blocket även jag en tid, har även funderat på att göra själv helt och hållet, men lutar åt att jag köper istället..Då man inte har all tid i världen ;)

ThereseLau skrev:
:)  Aha  då har jag ett hum på ett ungefäör nu då=)  Ja jag har kikat på blocket även jag en tid, har även funderat på att göra själv helt och hållet, men lutar åt att jag köper istället..Då man inte har all tid i världen  ;)
Ska en firma göra jobbet så ligger det på 300-400:-/m gör du det själv 50-70:-/m

Ja jobbet har jag helt klart tänkt göra själv. det är stolparna som jag har funderat kring om jag ska göra dem själv eller om jag ska köpa, men kommer troligen att köpa dem..

ThereseLau skrev:
Ja jobbet har jag helt klart tänkt göra själv. det är stolparna som jag har funderat kring om jag ska göra dem själv eller om jag ska köpa, men kommer troligen att köpa dem..
Ok.. du har skog då?

Vi spetsade och kolade dom själva och det var stor trivselfaktor i detta jobb.

Ja vi har skog eller jag har tillgång jag får ta av mina föräldrar.. är det en stor procedur att göra?? Eller klarar en nybörjare också av det??

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.