10 710 läst ·
23 svar
11k läst
23 svar
Vilket klinker lägga i trappen och hur får det snyggt? (bilder på resultatet på s. 2)
Hacken är ca 3-4 mm djupa och trappen är av betong.Nillinsim skrev:
Vi kan inte slipa trappen själva direkt, tror jag iaf.
Har varit iväg och letar klinker idag men hittade inget vettigt nu heller så det blir till art ha det ofärdigt ett tag till
Vi ska kolla upp hur mycket det kostar att få trappen slipad som alternativ ett
det andra är att min sambo ska kolla upp beläggning och behandling som man använder till balkonger.
det tredje är väl att den får vara som den är.
Min pappa tyckte att vi skulle lägga klinkers på den nedre delen endast.
färg är helt uteslutet då jag tycker att målat golv är det fulaste som finns. jag förstår verkligen inte hur någon överhuvudtaget kan göra det.
det andra är att min sambo ska kolla upp beläggning och behandling som man använder till balkonger.
det tredje är väl att den får vara som den är.
Min pappa tyckte att vi skulle lägga klinkers på den nedre delen endast.
färg är helt uteslutet då jag tycker att målat golv är det fulaste som finns. jag förstår verkligen inte hur någon överhuvudtaget kan göra det.
Nu är jag helt övertygade om att ni är superspända på Hur min trapp ser ut.
Sambon har kratsat väggarna vita och jag gjorde en lampa.
Elen är bytt och en ny källardörr är på plats.
Det blev en liten miss där med ljusinsläppet som fönstret i den gamla dörren gav men lampan är riktigt stark och klarar det bra.
Trappan blev inte slipad eftersom firman inte klarade det utan dom lade en beläggning på den, målade och lackade.
Jag är supernöjd iaf.
uppifrån

och nerifrån

Sambon har kratsat väggarna vita och jag gjorde en lampa.
Elen är bytt och en ny källardörr är på plats.
Det blev en liten miss där med ljusinsläppet som fönstret i den gamla dörren gav men lampan är riktigt stark och klarar det bra.
Trappan blev inte slipad eftersom firman inte klarade det utan dom lade en beläggning på den, målade och lackade.
Jag är supernöjd iaf.
uppifrån

och nerifrån

Klicka här för att svara