3 484 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Badrum
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Jag har hört/läst att det gäller från 1990. Har väl att göra med utformningen av brunnen, antar jag?
Varför inte läsa http://www.byggahus.se/forum/badrum...allmaen-information-foer-badrumsbyggaren.html
och fråga sen .
och fråga sen .
Brunnar tillverkade före 1990 har normalt inte någon, idag godkänd klämring.
Nyare brunnar kan användas förutsatt att de är intakta.
Ofta måste man ju idag ändå styva upp ex. ett träbjälklag, och då byter man ju spontant självfallet även golvbrunnen i samband med detta.
Nyare brunnar kan användas förutsatt att de är intakta.
Ofta måste man ju idag ändå styva upp ex. ett träbjälklag, och då byter man ju spontant självfallet även golvbrunnen i samband med detta.
Klicka här för att svara