Vi har ett rum som är 4m djupt, 2m brett, i detta skall vi ha två handfat, 1 vägghängd WC och ett badkar med dusch.
Har ritat lite och satt in 2 handfat, 5st skåp bakom dessa, 1 väggwc och ett badkar (1800x800), men det känsn konstigt vid wc/badkar, skall man göra en liten vägg upp ca 1meter mellan handfat/wc bla för att sätta pappersrullen på.
Ös på med kommentarer/synpunkter.
Har ritat lite och satt in 2 handfat, 5st skåp bakom dessa, 1 väggwc och ett badkar (1800x800), men det känsn konstigt vid wc/badkar, skall man göra en liten vägg upp ca 1meter mellan handfat/wc bla för att sätta pappersrullen på.
Ös på med kommentarer/synpunkter.
Du får gärna kika lite på min tråd för lite inspiration. Våra badrum är vääldigt lika 
Håller med.
Då får ni en naturlig upphängningsplats för dasspappret.
Dessutom så kan man flytta in skåpen lite i rummet, jag antar att ni vill ha dem mittemot handfaten, på så vis så undviker man risken att man slår i skåpen när man går in i rummet, om ritningen är skalenlig dvs...
En halvvägg i glasbetong kan man ha ändå, snyggt tycker jag.
Då får ni en naturlig upphängningsplats för dasspappret.
Dessutom så kan man flytta in skåpen lite i rummet, jag antar att ni vill ha dem mittemot handfaten, på så vis så undviker man risken att man slår i skåpen när man går in i rummet, om ritningen är skalenlig dvs...
En halvvägg i glasbetong kan man ha ändå, snyggt tycker jag.
Ritningen är skalenlig, dock skall nog dörren flyttas så man inte krockar med skåpen som sägs.
För mig känns det konstigt att ha skitstolen först i rummet, är ju oftare man är vid handfatet.
Samtidigt får jag en naturlig plats att ha min handduk liggandes på när jag nyttjar badkaret.
För mig känns det konstigt att ha skitstolen först i rummet, är ju oftare man är vid handfatet.
Samtidigt får jag en naturlig plats att ha min handduk liggandes på när jag nyttjar badkaret.
Klicka här för att svara