Detta badrum kommer att klinkas och kaklas av mig.

Det enda jag vet i dagsläget är att jag skall ha vit kakel 15x15 på väggarna.
Jag har en idé om att ha svart klinkers 10x10 på golvet, detta för att få en känsla av en större rymd. (Fler plattor känslan av att rummet är större).

Jag skulle vilja ha ngn form av bård eller liknande på väggarna. Annars blir det kanske för instutinsaktikt.
(en svart rand av kakelplattor 15x15?)

NT%2015%20inv.jpg
 
En variant är att kapa plattor på diagonalen (hörn till hörn) och sätta dem som en bård, blir fortfarande ljust med det vita men det blir en bård-känsla pga mönsterändringen.

Så som jag satt i köket alltså:
www.nybleus.se/bilder/kok/09.html
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.