Byggahus.se
är sugen på att skaffa en ny regndusch och fastnade för den som bahause säljer just pga att jag slipper byta blandare osv.

Är det någon som vet om den är bra och klassas som en riktig regndusch? jag vill liksom att det ska vara droppar och inte en smal stråle som kommer ut ur duschen.

Frågade 3 pers på badrumsavdelningen och ingen av dem visste något. dom visste inte ens hur mycket vatten den förbrukar *suckar*

Hade en billigare no name variant som var köpt på clas ohlsoon för 900kr och vill inte göra det misstaget igen :)

Länk: http://www.bauhaus.se/saniscan-tetra-waterfall.html
 
någon? :)
 
Jag köpte en, men hade glömt bort att det fanns en trumma precis där dusch måste monteras och trumman sänkte takhöjden så mycket att det inte funkade. Fick sälja min Saniscan Tetra Waterfall och köpa en vanlig duschslang.
 
ah ok va synd!

Är jävligt sugen på att köpa just denna men vill inte göra samma misstag igen. Det är väldigt viktigt för mig att regnduschen känns som vattendroppar / regn och inte en tråkig stråle som dom flesta duschar brukar ha :)
 
Hur blev det till slut? Finderar också på saniscan
 
J
Köpte en New Waterfall för en knapp vecka sedan och den fungerar utmärkt. Smidig installation, mångsidig installation (upp och ned på Blandaren, spelar ingen roll) och bra vattenfall. Kanske inte de droppigaste dropparna, men bra. Rekommenderas än då länge!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.