Vi har två Cata X-Mart och den ena går permanent (trasig sensor, antar jag) så jag har kopplat ur den. Lättast vore att köpa en ny bara, men jag hittar rent ut sagt inte var i Sverige jag kan få tag på Cata-prylar. Någon som vet?
Alternativet är såklart att köpa en (eller två för utseendets skull) nya, men då gäller det att det stämmer med den redan väldigt tight'a installationen (alldeles intill taket och kapade lister som sitter som berget, plus hålet i väggen och längden på kablarna).
Jag hade samma modell innan. Sensorer fungerade inte och jag åkte in till K-rauta där den var köpt. I Göteborg hade de slutat att sälja det märket så jag fick en bättre av ett annan märke. Kanske K-rauta kan hjälpa dig med kontakt till reservdelar.
Fresh intelligent blev det. Rekommenderas starkt. Tyst och självsjusterande. Jag har sätt min så att den går på lågvarv hela tiden och när den känner av fukt så ökar den. Den instängda lukten i badrummet försvann helt.
Kanon - tack för svaret. Jag kom precis från K-rauta i Götet efter att ha spanat på deras alternativ. Det blir nog så att jag går på någon annan istället men jag ska ta med den gamla och fråga (även om det var länge sedan den köptes där) hur dom ser på saken. Hade varit trevligt med ett bra pris på en ny iallafall