Mikael_L #31 Medlem · 56 101 inlägg 10 feb 2012 22:34 Mikael_L Medlem 56 101 inlägg 10 feb 2012 22:34 #31 nino skrev: ja det är min tider tänk på att ev. Golvvärme får slås på efter minst 28 dagar efter sista cementprodukten alltså fogen Oavsett vilken temp? Jag tänkte på ifall byggvärmen går på golvvärmen? (dvs endast ca 15° framledningstemp) Men jag får väl strypa den slingan annars. Jag tackar för svaren på mina dumma frågor. d^_^b
nino skrev: ja det är min tider tänk på att ev. Golvvärme får slås på efter minst 28 dagar efter sista cementprodukten alltså fogen Oavsett vilken temp? Jag tänkte på ifall byggvärmen går på golvvärmen? (dvs endast ca 15° framledningstemp) Men jag får väl strypa den slingan annars. Jag tackar för svaren på mina dumma frågor. d^_^b
nino #32 Renoverare · Dalarna · 19 412 inlägg 11 feb 2012 10:55 nino Renoverare Dalarna 19 412 inlägg 11 feb 2012 10:55 #32 om man inte frågar, får man inga svar du får nog kolla det med fix tillverkaren, är ytan ca 15grader bör det vara ok men kolla för säkerhetsskull vattenburen g.värme är bättre då det inte blir så varmt som det kan bli av elg.värme
om man inte frågar, får man inga svar du får nog kolla det med fix tillverkaren, är ytan ca 15grader bör det vara ok men kolla för säkerhetsskull vattenburen g.värme är bättre då det inte blir så varmt som det kan bli av elg.värme